Acesta este un serviciu gratuit, disponibil 24h/24h, 7 zile/7 zile, prin intermediul caruia contribuabili depun declaratii, cereri, solicita documente, verifica situatia fiscala s.a. Persoanele fizice sau juridice care detin cate un certificat calificat, pot solicita inregistrarea ca utilizator SPV, iar persoanele fizice care nu detin un astfel de certificat se pot inregistra pe baza de nume utilizator si parola.
De asemenea, incepand cu data de 01.03.2022, furnizarea de de informatii si documente intre Ministerul Finantelor/ANAF si autoritatile publice, institutiile publice si de interes public din administratia publica cetrala si locala precum si alte personae juridice de drept privat se va realiza in urmatoarele moduri:
a) Prin intermediul sistemului informatic propriu al Ministerului Finantelor/ANAF, denumit PatrimVen, in cazul autoritatilor publice si de interes public din administratia publica centrala si locala;
b) Prin intermediul sistemelor informatice dedicate, in cazul persoanelor juridice de drept privat.